!-- BEGIN ADVERTSERVE CODE -->

google'de ara Pamuk Prenses ve Avcı Türkçe Dublaj izle – Full 2012


Reklamı Kapat
Pamuk Prenses ve Avcı Türkçe Dublaj izle – Full 2012

Pamuk Prenses ve Avcı Türkçe Dublaj izle – Full 2012

6.5
IMDB: 6.5/10 ( oy)
Yönetmen : Oyuncular : Filmin Türü : 2012 Filmleri, Aksiyon-Macera Filmleri, Türkçe Dublaj Filmler Ülke: Yapım Yılı: Süresi : (Dakika) İzlenme Sayısı : 46379 kişi

Yorum Bölümü

    elif 3 sene önce

    muteşem

    murat 5 sene önce

    fillimler muhtesem

    Alper Tunga 5 sene önce

    Filmleri falan geçtim. Site harika. Kurucusuna veya kurucularına teşekkürler…

    Volkan 5 sene önce

    Film düzelmiş arkadaşlar süper tavsiye ederim

    bytoky 5 sene önce

    FİLM DONUYOR diyen arkadaşlar bulup pusurmayın büyük ihtimalle kendi netinizde bi sıkıntı wardır.
    yok benm netimde skıntı yeni formatlandı pc falan diyosan
    FİLMİ İNDİR o şekilde izle.
    indiremiyosan yardımcı olurum. güzel film admin ellerine sağlık

    kadir 5 sene önce

    Reklam çıkınca ( o reklam bizim değil bilginize ) sağ köşede bir rusça yazı çıkmakta ona tıklayın reklamı geçer.

    metin537 5 sene önce

    Filmin üzerindeki reklamdan çıkamıyorum

    kadir 5 sene önce

    Cemko hangi reklam bu?

    cemko 5 sene önce

    reklaı nasıl geçeceğim

    MİRZA 5 sene önce

    TEK KELİMEYLE BOŞ BİR FİLİM VAKİT KAYBIDA DEMİYUM SİTEYE GENEDE TEŞEKÜRLER VAKTİ BOŞ OLAN İZLESİN?
    AMA ÜSTEKİ YURUMLARA BAKMAYIN FİLİMLE ALAKASI BİLE YUK BİZDE KANDIK

    CandanTR 5 sene önce

    Benden yana sıkıntı yok ne olursa olsun site çok iyi film izlemek için site ismi istiyenlere burayı tavsiye ediyorum.bu işlerden biraz anlıyan zaten herşeyin sizin elinizde olmadığını anlar .

    GeNeTiC 5 sene önce

    Ellerinize Sağlık Yine Muhteşem Bir Film..
    Yaklaşık 2,5 Senedir Bu Siteden Film İzliyorum Gerçekten Sitenizle İlgileniyorsunuz…Emeğinize Sağlık…

    kadir 5 sene önce

    Kaldırıldı tek parça siliniyor biz yüklesekte.

    kadir 5 sene önce

    Boş muhabbet yapmayın. REKLAM OLDUGUNU BİLSEK MERAK ETMEYİN EKLEMEZDİK. ÇEKTİGİMİZ YERLER BÖYLE YAPIYOR İŞTE. !!!

    CandanTR 5 sene önce

    Admin tekparça(otomatikgeçiş) sorunlu bilgine.

    mehmet 5 sene önce

    cadıya aşık oldum pamukprenses ne la 🙂

    yavuzhan 5 sene önce

    otomatik part 38 saniyelik reklamda iabert 7 parttan iğrenç bir site

    reklam için köle olan bir site

    cem 5 sene önce

    ERKAN CAN abimizin dedigi gibi MASALLAR SANILDIGI KADAR MASUM DEGİLDİR EVLAT işte budur film diye buna denir evlat 🙂

    panter33 5 sene önce

    sayın adminler biz sinema severler sizlere hakkımızı nasıl ödüyecegiz bilemiyoruz teşekürle başlayalım ozaman flimleride sansürsüz yayınlamanızda cok güzel sagolun

    kadir 5 sene önce

    Yeni film yokken yeniliyoruz filmleri

    hasan 5 sene önce

    aynı filmleri paylasmasanız aslında güzel olur .) genede emege saygı

    cinemaskop 5 sene önce

    herkes prensesi opmek için olmesını sırada beklıyormuş filime eger başka senaryo yazılsa cok ıyı olurdu efekler guzeldı cunku ama prenses falan 😀 biraz bızım masallardan farklı iyi bir senaryo ıle hobbit gibi birsey cıkbılırdı ıyı seyırler

    ugr 5 sene önce

    pamuk prenses ve avcı çalışmıyor admin site şahane bu arada

    ipek___ 6 sene önce

    güsel gerçekten .D

    scream5887 6 sene önce

    bence sacma olmus masalla alakası olmayan bi film ayrıca kraliçe pamuk prensesten on kat daha güzeldi 🙂

    MAVİPRENS 6 sene önce

    GÜZEL AMA ARADIĞIMI BULDUM DİYEMEMM EME ĞE SAYGI GUZELL….

    admin 6 sene önce

    Evet eskiden yükleme yapılacak yerler çoktu ancak şimdi oldukça azaldı. 720p kalitede ki filmi VK 24 saatte anca işliyor dolaysıyla bu da vakit kaybına neden oluyor.

    burak2362 6 sene önce

    normalde fantastik bilimgurku olan filmleri severım ama bu filmi sevemedım oyuncuları guzeldi ama ısınamadım fılme izledim sonu gelsin diye boş boş bekledim uykumdan da oldum 🙁

    furkan 6 sene önce

    kraliçe prensesden daha guzeldi 😉

    kaan 6 sene önce

    öncelikle site mükemmel elinize yüreğinize sağlık (uğraşmak baya zordur). ama bişey sorucam VK’ya yüklene filmer niye 720p yüklenmiyor. isteyen 720p izler, isteyen daha düşük. Eskiden HD seçenekler koyardınız.

    arif 6 sene önce

    Bende asından çekinip izlememiştim ama yorumlardan sonra izlemeye karar verdim. Her ne kadar özde konudan ayrılmamış olsalarda gerçekten değişik ve güzel bir film olmuş. Teşekkürler siteye.

    admin 6 sene önce

    Birincisi abarttığınız gibi yarısı ingilizce değil, toplasan 2 dk tutmaz. Sebebine gelince o ingilizceye dönen sahneler Türkiye’De gösterilmeyen sahneler dolaysıyla dublaj şirketleri çevirisini yapmıyor. Yani bizden kaynaklı bir sorun değil.

    comologgo 6 sene önce

    güzell

    pamuk prensesdeki avcı 6 sene önce

    bence gayet başarılı bir film yapmışız .

    BreakinqDawn 6 sene önce

    Filimi Koyulur Koyulmaz İzledim 🙂 Uzun Zamandır Türkçe Dublajını İple Çektim Bi Filmdi Ve Çok Güzeldi Yanlız TekParçaVK de İngilizce Yerler Var Onlarla İlgilenirseniz Arkadaşlar İçinde Sorun Olmaması Açısından Ve Ellerinize Sağlık — Adım Deniz : Kristan Stewart Hayranıyımdır 🙂 Sırada İple Çektim Film 🙂 Twilight Part2 Olucak Galiba 🙂 İyi Seyiler Arkadaşlar Ve Başarılar HDFİLMSİTESİ

    bozkurtlU 6 sene önce

    yönetici kardeş bir sorum var sana..neden filmler yarı ingilizce yarı türkçe?.. mesela bu pamuk prenses ve avcı filmi ve birde karanlık gölgeler filmi..

    Batuhan 6 sene önce

    Film güzel izleyebilirsiniz

    Ayfer 6 sene önce

    güzel film tavsiye ederim

    bygr 6 sene önce

    admin filmlerdeki otomatik part geçişleri çok daha iyiydi tek parça vk de hem kalite düşük hemde filmin başlaması için çok bekleniyor. bu konuda bir çözüm üretebilirsen sevinirim. teşekkürler

    waffenSS 6 sene önce

    yaw kardeşim adam gibi dublaj yayınlayın bune böyle 2 turkce 2 ingilizce

    simge 6 sene önce

    çok güzel bir filmdi emeği geçenlerin emeğine sağlık 🙂

    yunus 6 sene önce

    Çok kaliteli bir film tavsiye ederim
    zek alırsınız izlerseniz.

    kaan3544 6 sene önce

    VK ‘ NIN PARTLARI 6 DK KADAR İZLENİYOR TAKILIYOR DİYERİ VİDEO OYNATICISI DA ÖYLE

    EGEEMEN 6 sene önce

    7 cüceler ne abi

    metin 6 sene önce

    izlenebilir güzel film

    baba 6 sene önce

    süper izleyin

    matemumut 6 sene önce

    ilk ben izledim ama yorum yazmayı unuttum :))))))) hiçde qüsel deildi :)) şaka şaka çok qüsel di……:)) kib

    tatar60 6 sene önce

    süpersin admin şükür geldi film yaa türkçesi yani :D… devamını bekliyoruz bayman felann… 😀 kolay gelsin

    mmm 6 sene önce

    tek parca vkda bi ingilizce bi türkce oluyor admin. filmden tad alamıyoruz.

    ozy 6 sene önce

    Şu filmdeki hiç bir şeyi pamuk prensesin kiminle evleneceği kadar merak etmedim umarım avcıdır:)

    bjk 6 sene önce

    fılm cocuk fılmı deği.l cocuk fılmı sanıp ızlemıyenler olabılır. bende ılk başta cocuk fılmı sanmıstım. guzel film yapmıslar izlenmeli.

    Emre 6 sene önce

    Flim izlenmeye değer.

    gökhan 6 sene önce

    benim sarışın yine göstermiş kendini. film güzel arkadaşlar ve masala ayrı bir boyut getirmiş. tavsiye edilir.

    rubenıs 6 sene önce

    bune böyle yarı ingilizce yarı türkce hiç baslamamış olanlar filmi izlemesin deyim

    ergun 6 sene önce

    film harika daha hiçbi sitede türkçe dublajı yok harikasınız

    pawli 6 sene önce

    her şey güzelde bula bula o sümüklü kızı mı pamuk prenses yapmışlar :d

    engin 6 sene önce

    kesnlikle harika bir filim olmuş emeği gecenlere teşekürler

    xentimar 6 sene önce

    mükemmel bi film

    erdinc 6 sene önce

    gayet güzel tavsiye ederim

    Pamuk Prenses 7 cüceler ve avcı 6 sene önce

    Sakın çocuk filmi sanmayın. Pamuk Prenses ve 7 cüceler de değil. Harika bir film. Tavsiye ediyorum Pamuk Orenses ve avcı filmini. Harika.

    cyjka 6 sene önce

    360p de sarmıyor başka playerden yükleyemez misnz?

    fratxXx 6 sene önce

    Fena degil. sıkılmadım izlerken. Emeğe saygı admin.

    yalcinkayalar 6 sene önce

    admin neden bu filme hiç yorum yapılmamış ne olduğu belirsiz donan player dan olabilirmi?

    efe 6 sene önce

    sınır oldum yıne guzel dedıklerı prenses suratsız kotu kalkplı kralıce mukemmmel

    karamsar 6 sene önce

    çok hoş bir film olmuş kesinlikle zaman kaybı değil ilk yorum benden olsun hadi bakalım iyi seyirler

    emrahhcetinn 6 sene önce

    gzl film ama sonu biraz tatmin edici dğel

    halil 6 sene önce

    tek parça vk tam ekran olarak izlediğimde sürekli duraksamalar oluyor.

    tufan 6 sene önce

    48. dakikadan sonraki dublaj ı olamamış

    Revolte 6 sene önce

    admın kardsım dıer kullandınız video programıyla yukleseydınız cok daha ıyı olrdu bu program cok yavas dolduruyor ınternet hzım aynı yıneden cok yavas dolduruyor makınamıda yenı formatladım ayrıca 😀 bence bu vıdeo programı hıc olmamıs uye kaybettırır ayrıca siteniz on numara bir site kolay gelsin..

    durmuxs 6 sene önce

    arada dublajlar kesilip ses orjinale dönsede güzel bir filmdi teşekkürler

    mls 6 sene önce

    partlar çok takılıyo bilginiz olsun admin

    klaks_43 6 sene önce

    Güzel bir film izlemeye değer

    caner 6 sene önce

    Admin cogu filmde hata var dns ayarlrıda düzgün Film lere bak arada brrr

    nofearkacik 6 sene önce

    Harika bir Filmdi

    kadir 6 sene önce

    adamsın admin !

    mechul asker 6 sene önce

    guzel fılm ızlenır bu fılm yoklugunda ıdare eder

    machinist 6 sene önce

    dün altyazılıyı izlemiştim güzel film.türkçe dublajınıda koyduğun içiin sağol admin.

    cagatay 6 sene önce

    fena değil.sıkılmadan izledim.

    kaos 6 sene önce

    süper ya ne zamandır tükçe dublajını bekliyordum sınema çekimide deyil haydı seyredelim.

    ender karaca 6 sene önce

    Filmde Cristen Steawart varsa izlenir 😀

    Rotasız Yorumcu 6 sene önce

    güzel bir filimdi paylaşan ve dublajda emegi geçen Herkese Teşekkürler…

    romeo 6 sene önce

    bu filmi bekliyordum, harikasın admıin. filmden beklentim büyük 🙂

Spoiler Ekle

Benzer Filmler

Kutup Macerası izle – Türkçe Dublaj Hd
Kutup Macerası izle – Türkçe Dublaj Hd Türkçe Dublaj IMDB 7.3
Dude 2018 Filmini Türkçe Dublaj izle
Dude 2018 Filmini Türkçe Dublaj izle Türkçe Dublaj IMDB 6.3
Bir Erkek Hakkında izle – Türkçe Dublaj Hd
Bir Erkek Hakkında izle – Türkçe Dublaj Hd Türkçe Dublaj IMDB 7.1
Suicide Squad: Cehennemin Bedeli izle Türkçe Dublaj
Suicide Squad: Cehennemin Bedeli izle Türkçe Dublaj Türkçe Dublaj IMDB 7.2
Muhteşem Showman izle – The Greatest Showman (2017)
Muhteşem Showman izle – The Greatest Showman (2017) Türkçe Dublaj IMDB 7.8
Mükemmel Uyum 3 izle – Pitch Perfect 3 2017
Mükemmel Uyum 3 izle – Pitch Perfect 3 2017 Türkçe Dublaj IMDB 6.0